Halkar

Hej alihopa, Clowner är läskiga.

idag har jag varit med sötisen:D
Vi skulle upp till affären, men hon halkade^^


Lookie!! ^
                |

sååå söt min lilla mandizzh är :D (www.mandizzh.blogg.se)
bara min sööto :D
Och vi hade kul som vanligt:D
Skrattade så vi började böla nästan ju <3


Amanda<3

Jag är så glad att vi är vänner,
Och att du flyttade hit,
O_ch jag hoppas att vi kommer vara grannad/vänner 4-ever<3
JAh saknar dig stort<333
Varför var edu tvungen o åka till din pappi`?
Och du e inte ens inne på msn!!!!!! *surar*

Dumma! :(
Saknar dig juuuuu!:(
längtar tills imorgon när du kommer hit igen<3
älskar dig gmn<3



Förlåt för bilderna^^ <333
D va bara för kul:D<3


____________________________________________________________________________-


Allting är dött, inte en själ inne på msn ju :( (bara 15 st jiu :´< )



Suck, ska nog lägga mig o sova snart,,, (försöka)

_____________________________________________________________________________


Philip, jag saknar dig<333333

_____________________________________________________________________________


Lisa, du är bäst, jag älskar dig<333

_____________________________________________________________________________

Madde, Hoppas vi är vänner 4-ever<33333 Jag älskar ju dej, vet att vi inte träffas så ofta, förlåt<33

_____________________________________________________________________________

Joakim, Tack för att du finns<333

_____________________________________________________________________________

Sandra, Tack, Du får mej att le när mitt hjärta är utslitet och stampat på...

_____________________________________________________________________________

Jessica, du är såå jätte snäll, och rätt flummig<3

_____________________________________________________________________________

Mollie, mitt lilla flummbarn :D <333

_____________________________________________________________________________

Empa, hehe, du är min komiis:D *stolt*

_____________________________________________________________________________

Olivia, du är rolig jue:) <3

_____________________________________________________________________________

Daniella, du är ju bara för sööt<3

_____________________________________________________________________________

JAg älskar er, puss<3  


är det någon jag har glömmt? hojta isf:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA JAG HAR CLOWN FOBI !!! Jag vill inte åka te min pappi men jag ska ju maybe skaffa trådlöst internet ;) puss älsklnig <3333333333333333

2009-02-08 @ 17:14:50
Postat av: Anonym

Awwwww jannice jag kan nt förklara i ora hur mycket jag älskar dig syster. Alltid vi gummman <3 jag kommer alltid att finnas för dig '1 <23333

2009-02-10 @ 19:20:52
Postat av: mollan :P

åå jannice måste ses snart jag saknar dig <333

2009-05-23 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0