Hej alla glada!:D (förlåt)

HEEJ:D





Förlåt att jag inte har skrivit något på ett tag :/


Har haft fullt upp. och när jag har kommit hem har jag inte orkat xD


idag har jag varit i skolan, fick sluta 13:40 ist för 14:20 men bara bör att jag hadde prov, och vart klar med provet före alla:D

Kemi prov va de:(
Ussh vad jobbigt d va XD


Förra veckan va det fysik och spanska prov XD

Hade 2 st spanska diktamen XD kul kul xD (DICTADO)^^


Ohh, men lärare GLÖMDE ge oss läxa idag. :D


Men vi fick engelska läxa -.- måste läsa en engelska historia högt 4 ggr :O tills i morgon... :(


När jag och lisa satt på engelska lektionen började de lukta bajs :O När lektionen nästan var slut :O ussh. 8o



Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg bild, usch baiiis o_o <3

2009-02-24 @ 12:58:07
URL: http://mandizzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0