Jannice- Älskling (min låt)

Jannice- Älskling



Vers 1
 Jag greppar min penna.

För du är så speciell.
Du är så speciell för mig.

Jag älskar dig.

Du får mitt hjärta att slå,

Min tid att gå.

Du får mig att vilja leva.

Du är min luft.

Jag vill leva med dig,

och bara med dig.



Ref

Jag kramar min nalle,

Och tänker på dig.

För du är så underbar.

Fan jag längtar efter dig.



Vers 2 

Ser du stjärnorna som lyser?

Jag tände dom för dig.

Jag sa det till dig,

Du får aldrig lämmna mig,

För jag älskar ju dig.

Jag ser dig i varje stjärna,

Jag tänt på himmlen.

Att vara din tjej,

Det är som en drömm,

Jag kommer aldrig släppa dig.

Hoppas du aldrig släpper mig.



Ref

Jag kramar min nalle,

Och tänker på dig.

För du är så underbar.

Fan jag längtar efter dig.



Vers 3

Du är en solig dag.

Du är en blomma,

Vacker och unik.

Du är underbar,

Bara så du vet.

Du är mitt liv.

Du är allt en tjej kan få,

Du är allt en tjej vill ha.

Lämmna mig inte,

Kan du lova mig det?

Jag älskar dig,

Och kommer alltid göra det.

Mitt hjärta är ditt,

Ditt hjärta är väl mitt?



Ref

Jag kramar min nalle,

Och tänker på dig.

Du är så underbar.

Fan jag längtar efter dig.


Vers 4

Jag har hittat livets kärlek.

Och på samma sätt,

Har jag hittat livets mening.

Du är mitt livs kärlek.

Du är mitt livs mening.

Tänk att du älskar mig.

Och att jag älskar dig.

Mamma säger:

Pojkar bara sårar.

Du sårar mig väl inte?

Jag litar ju på dig.

Så söt du är.

Du är massa underbar.

Du är ju bara bäst.

Med det här vill jag säga:

Älskling,

Jag älskar bara dig.


Ref

Jag kramar min nalle,

Och tänker på dig.

För du är ju så underbar.

Fan jag längtar efter dig.


Ref

Jag kramar min nalle,

Och tänker på dig.

För du är ju så underbar.

Fan jag längtar efter dig.


Ref

Jag kramar min nalle,

Och tänker på dig.

För du är ju så underbar.

Fan jag längtar efter dig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jätte bra (Y) :D <3

2009-02-24 @ 12:54:02
URL: http://mandizzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0