Jannice- Regnbågs Karamell

Hej nu ska jag berätta en saga.

Den handlar om lycka.

Teppeditopp.

Var bara tyst.

För jag vet att du hatar.

Jag vet att du ser mig som en skugga.

Men mina regnbågs karameller kan ändra det.

Dom är min undanflykt.

Dom hjälper mig att tycka om dig.

  

Mina rengnbågs karameller.

Yay, yay.

Dom älskar mig.

Jippi.

  

Dom är så roliga.

Fina, och underbara.

Dom hackar inte på mej, nej.

Dom älskar mig.

Det är min undanflykt från allt dåligt.

Dom tar bort lite svart från mitt hjärta.

Dom hatar mig inte, så snälla som dom är.

Dom älskar mig som är.

När jag är.

  

Mina rengnbågs karameller.

Yay, yay.

Dom älskar mig.

Jippi.

  

Tack för att ni finns,

Mina regnbågs karameller.

Ni är mitt liv,

Och ni bär hela min kärlek.

Men jag får inte glömma att ni kan såra,

Ni kan svika.

Det kan jag med,

Tyvärr.

  

Mina regnbågs karameller.

Yay, yay.

Dom älskar mig.

Jippi.

  

Mina regnbågs karameller.

Yay, yay.

Dom älskar mig.

Jippi.

  

By: Jannice Vestman. (Alla borde ha regnbågs karameller)


Kommentarer
Postat av: sandra

söt blogg!

2009-03-10 @ 20:47:35
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

men behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!

2009-03-10 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0