Pedofiler/ vuxna som stöter på barn via internet och är ute efter att dom ska klä av sig.

Gud. jag hatar värkligen pedofiler!

Usch! usch, usch vad äckligt.

den vuxne(20+): ''hej där, du var riktigt söt.
                              Skulle jag kunna få 
                             din msn. jag visar 
                             om du visar. om du
                             vågar visa i cam
                              såklart? kyss och smek<3''

Barnet(10-15): ''Jag är inte intresserad.
                            Låt mej vara jävla peddo!
                            Ush. vad vill du? jag är
                            (10-15)år förfan! du är ju
                            (20+)år! det skilljer fan (x)
                            antal år!!''



Dom tror att man är intresserade O.o?
Asso om det är någon som fattar vad
som får dom att tro att vi barn är intresserade,
Lämmna en kommentar. snälla, jag
fattar inte O.o.


pussis och kramis<3


Kommentarer
Postat av: mollie

ussh!!! har dom ingen att tänka med eller :S :P... älskar och saknar dig<3333

2009-03-21 @ 12:33:28
URL: http://misspyret.blogg.se/
Postat av: Amanda

Eftersom dom säger "jag visar om du visar" då tror ju dom att man blir intrisserad av att se deras jävla kuk Oo bajs på dom älskar dig, du får svara på msn älskling puss <333333333333333333

2009-03-22 @ 11:31:21
URL: http://mandizzh.blogg.se/
Postat av: Amanda

sen vill jag skriva ett till inlägg XD

Bara backa undan och säg nej tack jag vill vara med om någon kuk attack XD

2009-03-22 @ 11:35:12
URL: http://mandizzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0